ВхідРеєстраціяЗамовити зворотній дзвінок
Ukrainian (UA)Russian (CIS)Polish (Poland)

Потрібно масло для двигуна?

Он-лайн каталог

Тут Ви можете дізнатись,  
яка продукція Bosch 
підходить для Вашого автомобіля

0 800 500 303
Гаряча лінія мережі Bosch Service 
Телефонуйте до нас, якщо у Вас виникли питання

Ремонт двигунів

З необхідністю проведення ремонту двигуна стикаються багато автовласників. Якість ремонту і запасних частин - основні чинники, від яких залежить ресурс двигуна після відновлення. Важливий момент: кожен двигун унікальний і має свої допуски розмірів деталей, правила збирання і розбирання. Саме тому при ремонті найважливішу роль відіграють знання і досвід майстра, обладнання автосервісу.

Источник http://service-joomla.ru/plagini/item/75-simple-popup.htmlРекомендуємо звернутись до наших спеціалістів у разі виникнення проблем з двигуном: +38 067 922 33 44 або записатись на сервіс через он-лайн форму

Ремонт двигуна - це процес відновлення його експлуатаційних характеристик, що включає зняття з автомобіля і повне розбирання двигуна, ремонт головки блоку циліндрів (ГБЦ), колінчастого валу і блоку циліндрів і заміну або відновлення всіх зношених деталей, вузлів і агрегатів.

Як визначити, що двигуну потрібен ремонт?
Попереднє діагностування двигуна для визначення необхідності проведення ремонту проводиться за наступними параметрами:
Стукіт або заклинив двигун. Про надмірний знос вкладишів і шийок колінчастого валу і інших підшипників ковзання, як правило, свідчать стуки в кривошипно-шатунном механізмі і знижений тиск в системі мастила. Провертання вкладишів призводить до клину двигуна. Стуки розрізняють за допомогою стетоскопа, тиск вимірюється манометром. При подібних поломках необхідно припинити експлуатацію автомобіля.
Ознаками сильного зносу деталей циліндро-поршневої групи (ЦПГ) є велика витрата масла (понад 0,7-1,0 л / 1000 км), характерний сизий дим у відпрацьованих газах і низька компресія (тиск в циліндрі наприкінці такту стиснення). Іноді причинами диму і надмірної витрати масла можуть бути втрата еластичності маслознімних ковпачків клапанів і "закоксовування" масляними відкладеннями маслознімних поршневих кілець, причиною ж падіння компресії - прогар клапанів або прокладки ГБЦ. Такі несправності усуваються в рамках звичайного ремонту. Компресія вимірюється компрессометром, а причина її зниження встановлюється за допомогою пневмотестера. Огляд поверхонь циліндрів на предмет наявності задирів проводиться з використанням ендоскопа.
Остаточне рішення про проведення ремонту в повному обсязі приймається, як правило, при дефектовці, після вимірів зносу і биття шийок колінчастого валу і зносу циліндрів, що проводяться з використанням мікрометра, стрілочного індикатора і нутроміра відповідно. Крім того, ремонт проводиться у випадках заклинювання двигуна, обриву шатуна, руйнування поршнів, оскільки колінчастий вал і блок циліндрів отримують серйозні пошкодження.

Основні операції ремонту:
  • Демонтаж двигуна.
Капітальний ремонт двигуна завжди починається з демонтажу двигуна. При демонтажі необхідна акуратність, тому поспіх може привести до поломки датчиків, обриву проводки, пошкодження системи охолодження. Розбирання двигуна. На даному етапі важливо дотримуватися послідовність розбирання двигуна. При неправильної послідовності відкручування болтів валів і ГБЦ можливо їх пошкодження.
  • Мийка двигуна.
Від якості виконання цього етапу залежать всі наступні. Вимірювання погано очищеного двигуна звичайно неправильні, що призводить до прийняття неправильних рішень.
  • Дефектовка.
Найважливіший етап, тому на цьому етапі приймається рішення про ремонт і заміні деталей, і тільки після виконання всіх вимірювань стає відома остаточна вартість ремонту.
Дефектовка складається з наступних етапів:
Огляд колінчастого валу і його вимірювання. Візуальний огляд показує знос шийок при масляному "голодуванні".

Крім візуального огляду, необхідно зробити вимір биття колынвалу і знос шийок. Після отримання всіх вимірювальних значень вони порівнюються з допустимими значеннями заводу виробника. Якщо значення перебувають в неприпустимих межах або шийки коленвала мають задирки, то приймається рішення про ремонт колінвала або його заміну.
Визначення відхилень розмірів і геометрії циліндрів. Візуально знос циліндрів визначити практично неможливо, тому необхідно використовувати високоточні прилади - нутрометрів, щупи, плашки. При відхиленні від значень заводу виробника приймається рішення про розточення циліндрів в ремонтний розмір або гільзовка.
Аналіз головки блоку циліндрів (ГБЦ). Як правило, достатньо лише візуально оглянути клапанний механізм. При огляді необхідно перевірити герметичність клапанів, люфт напрямних клапанів тепловий зазор між штовхачами і распредвалом.

  • Ремонт двигуна.
Якість виконання даного етапу залежить від устаткування і кваліфікації майстра. Саме від якості виконання процедур даного етапу залежить, наскільки близько двигун відновить свої заводські параметри.

Ремонт блоку циліндрів може включати наступні операції:

Гільзування або розточування і хонінгування циліндрів для надання їм чіткої циліндричної форми. Обробка проводиться до ремонтного розміру, відповідного діаметру ремонтного поршня (для більшості двигунів випускаються поршні двох-трьох ремонтних розмірів) з урахуванням величини теплового зазору.

Відновлення корінних опор колінчастого валу (в разі її пошкодження) в зборі з кришками корінних підшипників; зароблення тріщин в блоці циліндрів (якщо вони є); вирівнювання (при необхідності) привалочной площини (площини з ГБЦ) фрезеруванням або шліфуванням.

Ремонт колінчастого валу здійснюють шліфуванням і подальшим поліруванням шатунних і корінних шийок до ремонтних діаметрів. Полірування дозволяє згладити вершини мікрорельєфу поверхні шийок і кромки отворів масляних каналів. Товщина загартованого поверхневого шару шийок дозволяє перешліфовувати вал до 4 разів. У разі деформації колінвалу (надмірного биття шийок) перед шліфуванням його правлять і перевіряють на відсутність тріщин.

Ремонт головки блоку циліндрів включає:
  • закладення тріщин за допомогою зварювання або інших ремонтних технологій (при необхідності);
  • заміну або відновлення направляючих втулок клапанів (при необхідності);
  • заміну і (або) правку фасок сідел клапанів;
  • вирівнювання (фрезерування або шліфування) привалочной площині (у разі деформації ГБЦ);
  • заміну або відновлення клапанів;
  • установку нових маслознімних ковпачків (обов'язкова операція);
  • заміну розподільного валу, штовхачів і т.д.
Після механічної обробки (розточування, шліфування, хонінгування і т.д.) з каналів систем змащення й охолодження повинні бути видалені стружка і відкладення. Для цього колінвал, блок циліндрів і ГБЦ ще раз миють і продувають канали стисненим повітрям. З каналів колінвалу попередньо видаляють технологічні заглушки.

  • Збірка двигуна.
На етапі складання забезпечуються і контролюються необхідні заводом-виробником зазори і натяг у з'єднаннях. Затягування деталей двигуна, а також його кришок і піддонів, проводиться в певній послідовності і зі строго регламентованим моментом затягування (з використанням динамометричних ключів). Неправильні послідовність і момент затягування, наприклад ГБЦ, можуть призвести до її перекосу, деформації і, як наслідок, до виходу двигуна з ладу.
На етапі складання проводиться також частковий контроль виконання попередніх етапів. Так, при затягнутих необхідним моментом кришках корінних підшипників колінчастий вал повинен обертатися від руки. Надмірно туге обертання говорить про вигин валу (битті шийок) або про неприпустимо малому зазорі в сполученні "шийка - вкладиш підшипника".

  • Холодна обкатка
Холодна обкатка двигуна на стенді полягає в примусовому обертанні колінчастого валу електродвигуном. При цьому в двигун повинно бути залито масло і забезпечена циркуляція охолоджуючої рідини. Під час цієї операції здійснюється початкова приробіткп пар тертя (шийки коленвала - вкладиші, поршневі кільця - циліндри і т.д.).

  • Установка двигуна і заливання технічних рідин.
На даному етапі необхідно акуратно зробити установку двигуна і використовувати якісні рідини.
 

+380 (3344) 3-24-78

+380 (67) 922-33-44

вул. Шахтарська 27Б

м. Нововолинськ

Волинська область

Україна 45490