ВхідРеєстраціяЗамовити зворотній дзвінок
Ukrainian (UA)Russian (CIS)Polish (Poland)

Потрібно масло для двигуна?

0 800 500 303
Гаряча лінія мережі Bosch Service 
Телефонуйте до нас, якщо у Вас виникли питання

Разом із Bosch будівельна техніка стає більш екологічною та ефективною

Міжнародна торгівельна виставка Bauma 2016. Дизельні двигуни, паливні елементи, гібриди та профілактична діагностика

Стандарти Final Tier 4 (США) або Stage V (Європа) незабаром посилять вимоги до вмісту токсичних речовин у вихлопних газах для будівельної і сільськогосподарської техніки (екскаватори, самоскиди, трактори). Компанія Bosch пропонує широкий спектр рішень, які не тільки істотно знижують виробничі витрати, але також скорочують шкідливі викиди у сегменті спецтехніки. Як провідний розробник технологій і послуг компанія застосовує двосторонній підхід: продовжує вдосконалювати наявні дизельні системи і розробляє інноваційні технології електрифікації та паливних елементів. На Міжнародній торговельній виставці Bauma, що проходитиме у Мюнхені з 11 по 17 квітня 2016 року, компанія Bosch представить інноваційні рішення для спецтехніки.

Гібридизація та паливні елементи: майбутнє моторів для спецтехніки

Електричний привод E-drive для двигунів у сегменті спецтехніки. Електромотори можуть стати майбутнім не тільки для автомобілів, але і для спецтехніки. Електричні двигуни відповідають вимогам щодо обсягу шкідливих викидів й істотно знижують рівень шуму на будмайданчику. Компанія Bosch пропонує різні деталі для електричних силових установок, а також об'єднує їх в єдині системи. Наприклад, електричний двигун SMG180/120 й інвертор INVCON 2.3 - перевірені та протестовані продукти - Bosch об’єднує з власною трансмісією EDT180. В результаті, у комплекті зі спеціально розробленим програмним забезпеченням, утворюється готова силова установка для спецтехніки. У такій системі електродвигун має збільшену потужність. Вона може досягти пікової потужності 90 кВт на режимах прискорення та підвищеного навантаження. Також систему можна під’єднати до накопичувача електроенергії, щоб електрифікувати різні пристрої для спецтехніки, в тому числі ті, які не входять безпосередньо до системи тяги. Це дозволить забезпечити регулювання моменту обертання і швидкості. При доповненні іншими додатковими пристроями, такими як двигун внутрішнього згоряння або трансмісії інших типів, наприклад, з осьовою чи ланцюговою передачею, система може бути встановлена на будь-якому транспортному засобі. Й оскільки необхідний простір для установки й інтерфейсу однакові, настройка серійного гібриду, що працює на гідростатичних системах, не вимагатиме значних додаткових зусиль.

 

Гібридні екскаватори із системами рекуперації (відновлення) енергії. Гібриди можуть стати рушійним фактором успіху, оскільки Bosch пропонує електродвигуни для спецтехніки. Одним із прикладів нових розробок є надійні системи, які використовують енергію, вивільнену при гальмуванні обертального руху. У недалекому майбутньому гібридні екскаватори із системами відновлення енергії стануть звичною технікою на будівництві. Нові технології також дозволяють автовиробникам зменшити розміри двигунів і кількість обертів зі збереженням потужності, що економить до 40% палива. Оскільки паливо є однією з найбільших статей витрат при експлуатації великовантажної техніки, гібридизація дозволяє оптимізувати її. Водночас нова гібридна технологія допомагає автовиробникам привести обсяг викидів у відповідність до нових вимог: зниження споживання палива зменшить обсяг викиду CO2. При цьому потужність силової установки зберігається. Електричний мотор забезпечує потужність 65 кВт у тривалому режимі. У короткочасному режимі потужність може бути збільшена до 120 кВт при максимальному показнику крутного моменту в 1000 Нм.

 

Електричний тягач для багажу. Як частина проекту InnoROBE (Інноваційний регенеративний бортовий перетворювач енергії) електричний тягач для багажу зараз оснащується паливним елементом, призначеним для збільшення запасу ходу. Блок управління паливними елементами (FCCU), розроблений Bosch Engineering, є основним елементом системи. FCCU оснащений вбудованими функціями контролю подачі водню, повітря і охолоджувальної рідини. Це не єдиний внесок компанії Bosch Engineering до проекту. На виробничому майданчику в Абштаті інженери компанії розробили блок управління системою паливних елементів, за допомогою якого можна визначати параметри її компонентів. Для цього розробники Bosch проаналізували умови використання транспортних засобів, тривалість роботи, технічні характеристики заправки паливом та багато інших характеристик, щоб встановити такі параметри, як розмір акумулятора, продуктивність паливного елемента, розміри бака для водневого палива тощо. Інженери розробили загальну систему й оптимізували взаємодію компонентів, в тому числі функції зовнішньої та внутрішньої систем управління. Запропоновані ідеї пройшли лабораторні випробування на тестовій установці для системи паливних елементів потужністю 20 кВт.

 

Блок управління системою паливних елементів. Автомобілі з нульовим показником місцевих викидів - реальність, зокрема техніка для виробничих приміщень, починаючи з вилкоподібного підйомника і закінчуючи невеликим екскаватором. На багатьох виробництвах вже створено необхідну інфраструктуру: станції для заправки водневим паливом встановлені в аеропортах, а також на території багатьох приватних підприємств. Для будівельної техніки з нульовим показником викидів компанія Bosch Engineering пропонує ключову технологію для силових установок на паливних елементах - блок управління системами паливних елементів (FCCU). Цей компонент є основним для моделей спецтехніки із паливними елементами. Його робота базується на технології, перевіреної під час виробництва великої транспортної продукції. Із вбудованою системою регулювання водню, повітря й охолодження FCCU контролює клапан відключення елементу, регулятор тиску, а також спускний клапан. Рециркуляція водню може проходити як в активному, так і в пасивному режимі. За необхідності блоки FCCU від компанії Bosch також зможуть взаємодіяти із заправними пристроями. Блок FCCU може контролювати значення масової витрати повітря за допомогою електричного компресора. Дросельний клапан використовується для регулювання тиску. Блок FCCU встановлює оптимальну вологість для мембрани за допомогою перепускного клапану зволожувача. Блок FCCU легко інтегрується до системи паливних елементів завдяки широкому спектру аналогових і цифрових інтерфейсів.

Зниження експлуатаційних витрат: дизельні рішення для будівельної та сільськогосподарської техніки

Системи впорскування палива. Компанія Bosch постачає устаткування для впорскування палива як для легкових автомобілів, так і для середньо- і великовантажної спецтехніки, а також для великих дизельних двигунів. До портфеля компанії входять системи для малої спецтехніки (із три- або чотирициліндровим двигуном потужністю до 130 кВт), техніки з великою потужністю дизельного двигуна (понад 560 кВт) та машин, призначених для експлуатації у помірних і складних умовах (для 6-циліндрових двигунів потужністю 560 кВт), в тому числі для заправної техніки. Портфель також включає новий клапан для заправки паливом великих двигунів.


Компетенція Bosch у розробці систем. Компанія Bosch має значний досвід у розробці інновацій для сегменту спецтехніки. Крім технологій впорскування, до списку новинок входять технології систем управління двигуном, датчиків, систем очищення відпрацьованих газів. Електричний блок керування двигуном є головним блоком управління для системи впорскування палива у великих двигунах. Такий блок забезпечує зв'язок між пристроєм управління і двигуном, обробляє інформацію щодо систем, а також регулює різні функціональні групи (подача палива, управління потоками повітря, очищення відпрацьованих газів). Точні й актуальні дані від системи випуску відпрацьованих газів є основою для всіх функцій, від моменту утворення суміші до очищення відпрацьованих газів. Для цього були розроблені спеціальні датчики. Вони стали головним елементом ефективного очищення відпрацьованих газів, особливо з огляду на посилення законодавства зі шкідливих викидів.

Двигуни спецтехніки потужністю до 130 кВт. Для цього сегменту була обрана система common-rail CRS2-OHV. При розробленні технологій для спецтехніки інженери брали до уваги такі особливі вимоги, як робота при повному завантаженні, великі об'єми впорскування, і система CRS2-OHV показала себе як найбільш надійна, ефективна і потужна. Високопродуктивні інжектори другого покоління є чудовим прикладом цього: вони мають урівноважений тиском соленоїдний клапан, що забезпечує гнучкий підхід до розробки систем впорскування. За один робочий цикл протягом короткого проміжку часу здійснюється понад вісім окремих впорскувань. Можливість виконувати кілька впорскувань допомагає зменшити витрати палива, водночас скорочуючи викиди СО2, інших токсичних складових і знижуючи рівень шуму від роботи двигуна.


Двигуни потужністю до 560 кВт, призначені для помірних і складних умов експлуатації. Завдяки новій конструкції інжектори системи CRSN3, які працюють при тиску понад 2000 бар, досягають більш високого ступеня продуктивності та споживають менший обсяг палива. Компоненти інжектора і регулюючий клапан працюють при високому тиску. Це допомагає запобігти просочуванню між зонами низького і високого тиску. Тільки при активації соленоїда відбувається скидання тиску до трубопроводу низького тиску (зливна магістраль). Щоб забезпечити відкриття та закриття голки інжектора в зоні «вирівнювання тиску», голка гідравлічно сполучена зі штовхачем клапану. Запрограмовані функції й оптимізовані характеристики інжектора дозволяють точно регулювати кількість палива протягом усього терміну експлуатації. Існує три типи насосів високого тиску для різних розмірів і конфігурацій двигунів. Насос високого тиску CP4 придатний для помірних режимів експлуатації техніки (тиск до 2500 бар). Для забезпечення функціонування техніки у важких умовах із тиском до 2500 бар використовується паливний насос CPN5. Такі системи дозволяють не тільки дотримуватися вимог щодо викидів, але й допомагають зменшити споживання палива приблизно на 1%.


Модульна система common-rail для двигунів потужністю понад 560 кВт. Компанія Bosch пропонує різні системи впорскування палива як для стаціонарних двигунів, так і для силових установок екскаваторів, суден або локомотивів. Модульна система common-rail (MCRS), оснащена вбудованим акумулятором високого тиску, більш економічна у порівнянні з механічним типом системи впорскування, що сприяє скороченню операційних витрат. Електрично керований поршневий насос високого тиску CP9.1 із масляною змазкою генерує високий тиск, а інжектор CRIN-LE впорскує паливо до камери згоряння. Особлива конструкція системи MCRS, до якої входять акумулятори високого тиску в насосі та в іежекторі, дозволяє отримати ширший діапазон можливостей проектного двигуна, мінімізувати стрибки тиску, навіть за умови кількох впорскувань. Система впорскування може бути адаптована для двигунів різної потужності та розмірів. Насоси й інжектори також можуть бути різного розміру і мати різну продуктивність. Велика кількість налаштувань дозволяє за необхідності адаптувати насос високого тиску під конкретний двигун, а для інжектора конструктивно передбачена різна витрата палива. Система представлена у двох версіях: одна для тиску до 1600 бар, інша - до 2200 бар. Для силових установок із кількістю циліндрів більше шести (двигуни вантажного автомобіля), де кожен циліндр має потужність до 130 кВт, існує можливість створювати різні комбінації форсунок CRIN і насосу CP 9.1.


Зниження викидів: SCR (вибіркова каталітична система зниження викидів) і зниження показника окису азоту.

Система Denoxtronic 2.2. Крім більш ефективного процесу впорскування палива, ключовим способом скорочення викидів оксиду азоту є очищення відпрацьованих газів. Такі системи також збільшують продуктивність двигуна, водночас знижуючи експлуатаційні витрати. Система Denoxtronic 2.2 компанії Bosch - ефективне рішення, що відповідає стандартам Tier 4 final і Euro Stage 5. Вона впорскує AdBlue - 32,5%-ний водний розчин сечовини - до потоку відпрацьованих газів у каталітичний конвертер системи SCR, де AdBlue розкладає окис азоту на воду й азот. Різні типи розпилювання сумішей дозволяють ефективно впорскувати водний розчин сечовини в усіх типах пристроїв. Завдяки своїй гнучкості і модульній розробці, система відповідає широкому спектру вимог з установки. Тому Denoxtronic 2.2 із системою дозування до 12 кг/год успішно використовується в усьому світі з 2009 року як для спецтехніки, так і для шосейних вантажних автомобілів. Модульна система Denoxtronic 2.2 із дозуванням в 100 кг/год може бути використана для великих і суднових двигунів.

Продукти «під ключ»: Компанія Bosch розробила модульне рішення спеціально для систем випуску спецтехніки. Її компоненти можуть бути використані для установки на різних машинах. Із моменту впровадження у 2011 році вимог до вихлопних газів III B/interim 4 незначних змін у конфігурації двигуна стало не достатньо для дотримання цих вимог. В результаті виникла необхідність у розробці комплексних методів очищення відпрацьованих газів. Компанія Bosch може інтегрувати подібні сучасні системи випуску відпрацьованих газів навіть до існуючих будівельних машин, не призначених для нових систем. Це дозволить заощадити на розробці, знизити витрати на виготовлення деталей і тестування роботи системи. У секторах комерційного транспорту та будівельної техніки Bosch використовує об’єднання окремих компонентів у систему, оптимізовану для відповідного використання, а потім тестує за допомогою новітніх методів діагностики. Крім систем очищення відпрацьованих газів, які діють із максимальною ефективністю, можна також адаптувати модулі для спецтехніки із потужністю до 5000 кВт. При цьому функції системи Denoxtronic 2.2 будуть адаптовані для використання у великих двигунах.


Взаємодія: можливість планування візиту до сервісного центру зменшує час простою та витрати

Профілактична діагностика: Пошкодження двигуна спецтехніки завдає економічної шкоди. Компанія Bosch розробила систему профілактичної діагностики з метою запобігання простою. Наприклад, блок управління взаємодією може збирати дані про роботу інжектора під час його експлуатації та відслідковувати його роботу онлайн за допомогою «хмарного» сервісу. Якщо дані вказують на неминуче пошкодження, модуль програмного забезпечення визначить період, протягом якого необхідно відвідати сервісний центр. Це запобігатиме простою спецтехніки й заощаджуватиме гроші.

 

+380 (3344) 3-24-78

+380 (67) 922-33-44

вул. Шахтарська 27Б

м. Нововолинськ

Волинська область

Україна 45490