Насос гідропідсилювача керма створює тиск масла, нагнітає його в рульовий механізм і забезпечує циркуляцію в гідросистемі.
У сучасних легкових автомобілях в основному застосовують пластинчасті системи. Вони мають високі технічні характеристики і здатні ефективно функціонувати протягом тривалого періоду часу.
Однак, як і будь-який інший механізм, насос ГУР періодично виходить з ладу і потрібно його вчасно замінити.
Як влаштований насос ГУР
Заміна насоса гідропідсилювача керма викликана найчастіше потрібно через зношування даного вузла. У процес функціонування обладнання все ж викликає високий тиск і, практично, постійно навантажено при роботі авто. Після того, як автомобіль «пройшов» 100 тис. км пробігу, насос вимагає заміни.
Пристрій насоса ГУР досить просте. Являє собою механізм пластинчато-роторного типу. Такі агрегати одноразового і дворазової дії включають в себе:
- робочі камери;
- точки контакту;
- ротор;
- пластини;
- статор;
- пази;
- пружини;
- область всмоктування;
- область нагнітання.
Основними робочими елементами служать пластини, розміщені в пазах ротора. Через те, що пластини пружинять в процесі руху ротора, в робочих камерах забезпечується тиск.