Пильник забезпечує міцну і надійний захист шарнірного з’єднання тяг і рейки, особливо те місце, де з корпусу виходять тяги рульової трапеції. Основна причина будь-якої його поломки – це розгерметизація механізму, що вимагає заміни пильовик рульового наконечника. Деталь сама недорога і робота не вимагає багато часу, але якщо вчасно не замінити, наслідки та майбутні усунення неполадок складуть велику суму грошей.
Чому пильник рульового наконечника з часом рветься
Залежно від конструкції рейки, на автомобілі може бути встановлений один, а може і два пильовика. Приходять вони в непридатність унаслідок природного зносу, так як знаходяться під капотом. Пошкодження частіше трапляються в місцях, де згинається гармошка або у коліс, так як відчувають вплив гілок, льоду та інших об’єктів.
Пильовики діляться на наступні види:
- Для стопорного кільця
- Під запресовку з кільцем з металу, який не деформується в місці фіксації у зв’язку з міцністю металу.
Найбільш поширені причини поломки пильника рульового наконечника наступні:
- Природний знос гуми, при якому елемент втрачає свої функції і міцність
- Самостійна неправильна установка пильовика
- Неякісна установка на СТО
- Неакуратне або агресивне водіння, яке призводить до деформації елемента.
Для успішної заміни пильника рульового наконечника не завжди обов’язково демонтувати весь механізм, іноді можна замінити його просто під капотом. Важливим правилом буде правильно закріпити новий елемент, інакше буде просочуватися волога і пил, скорочуючи час служби елемента.