Ходова частина в транспортному засобі завжди перебуває в стані повного навантаження, навіть в разі, коли автомобіль просто стоїть. Зрозуміти, що збилася її робота дуже просто. Водій відразу буде відчувати сторонні вібрації і шуми, тому навіть без особливих ознак неполадок бажано проводити профілактику роботи. У підвіски авто є такий елемент як стійка стабілізатора. Вона допомагає машині проходити повороти з мінімальним креном, з’єднуючись з кузовом в єдине ціле.
Де встановлюються стійки стабілізатора і для чого
Для зниження кренів при поворотах, гальмуванні або різкому старті і потрібен стабілізатор. Виготовляють її з високоміцної сталі у вигляді П-подібної конструкції. При установці по кінцях вона кріпиться до підвіски, а в центральній частині прикручується безпосередньо до кузова. Для виключення незрозумілих стукотів, при кріпленні використовують металеві скоби і гумові втулки. Метод роботи полягає в тому, що при появі кренів, стійка скручується і видає силу опору крену. Для підвищення переднатяга в конструкцію додають стійки стабілізатора. Вона має дві функції в своїй роботі:
- Забезпечує переднатяг
- Забезпечує м’яке і рухоме кріплення стабілізатора
У більшості випадків неакуратно їзда водія може привести до передчасного зносу стійок і будуть з’являтися такі наслідки роботи як:
- Підвищується рівень крену
- Заносить автомобіль при проробляє маневру в повороті
- Кузов розгойдується при гальмуванні і старті
- Поява незрозумілого стукоту при їзді по нерівностях