Насос гідропідсилювача керма – агрегат з високою зносостійкістю і тривалим періодом експлуатації. Він володіє відмінними характеристиками, але час від часу даний пристрій потребує ремонту. Відбувається це найчастіше через надмірно активної експлуатації транспортного засобу.
Насос гідропідсилювача керма – для чого він потрібен і яка його функція
Базова задача пристрою полягає в створенні тиску масла шляхом нагнітання його в рульовий механізм.
У легкових автомобілях ГУР забезпечує комфорт і легкість управління. Дана система є компонентом пристрою рульового управління. За допомогою гідравлічного тиску з’являється додаткове зусилля рульового колеса. ГУР дозволяє водієві в процесі маневрування уникнути багаторазових оборотів керма.
Також, пристрій сприяє стабілізації керування автомобілем і пом’якшення ударів.
Насос встановлюють на блок циліндрів двигуна. Цей пристрій приводиться в рух від шківа колінчастого вала за допомогою приводного керма.
Насос виконаний в металевому корпусі, усередині якого обертається ротор з лопатями. В ході руху лопаті захоплюють робочу рідину. Потім поширюються в необхідні елементи системи.
Дивний звук з-під капота – це скоріше за все несправність ГУР
Одним з основних вузлів гідропідсилювача керма є насос. Найчастіше в легкові автомобілі встановлюють пластинчасті насоси, що відрізняються надійністю і довговічністю.
Але і насоси іноді ламаються.
Ремонтувати даний агрегат необхідно при появі таких ознак
- коли тече масло;
- при утрудненому обертанні керма;
- люфт шківа;
- при наявності нетипових звуків з-під капота (свист підшипника насоса ГУР).
Якщо ви зіткнулися з подібними неполадками, то необхідно звернутися в ремонтну майстерню. В іншому випадку може знадобитися не тільки заміна ремкомплекта, а й установка нового насоса.
Основними робочими елементами насоса є лопаті (пластини), розміщені в пазах ротора.
Причинами зносу вузла можуть стати:
- тертя пластин;
- відколи і задирки (з’являються в результаті попадання в робочу рідину мікрочастинок і сміття);
- знос прокладки;
- дефект підшипника.
Також вихід з ладу насоса відбувається через неякісне і несвоєчасне догляду за агрегатом.